• خانه
  • اقتصاد کلان
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • گردشگری
  • بهداشت و سلامت
Tech News, Magazine & Review WordPress Theme 2017
  • خانه
  • اقتصاد کلان
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • گردشگری
  • بهداشت و سلامت
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اقتصاد کلان
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • گردشگری
  • بهداشت و سلامت
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
پیام گو
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه اقتصاد کلان

هماهنگی تیم بیمه دی در رکوردزنی

تیر 18, 1402
در اقتصاد کلان
0
Share on FacebookShare on Twitter

رشد ۷۳ درصدی درآمد حق بیمه نشان می‌دهد که تیم بیمه دی در هماهنگی کامل بسر می برند.

به گزارش پیام گو به نقل از پول نیوز، هر بنگاه اقتصادی برای آنکه بتواند فعالیت معمول خود را ادامه دهد، به درآمدزایی نیاز دارد و روند این درآمدزایی می‌تواند بیانگر عملکرد نیروی انسانی از مدیریت تا زیر مجموعه‌های دیگر باشد. بنابر این اگر درآمد یک بنگاه اقتصادی به اندازه‌ای نباشد که هزینه‌های جاری را تامین کند، آن بنگاه زیانده و عملکرد مدیریت زیر سوال است و اگر فقط به اندازه‌ای درآمد داشته باشد که دخل و خرج بنگاه در نقطه سر به سر قرار گیرد، یعنی خلاقیت و ظرفیت شناسی در تیم نیروی انسانی بنگاه وجود ندارد و دچار روزمرگی شده، خطری که هر لحظه بنگاه اقتصادی را تهدید می‌کند، زیرا در لبه سقوط به زیانده بودن قرار دارد و اگر شرکتی سودده باشد، آن بنگاه اقتصادی تیمی کارآمد، با تجربه و توانمند دارد که توانسته بر اساس نیاز بازار حرکت کند. اما شرکتی که روند رو به رشد دارد و درآمدزایی آن روز افزون است، یعنی تیم مدیریت، بازاریابی، نیرو‌های انسانی متعهد و توانمندی را در اختیار دارد.

حق بیمه رگ حیاتی

یکی از بنگاه‌های بزرگ و تاثیرگذار اقتصادی، شرکت‌های بیمه هستند. رگ حیاتی شرکت‌های بیمه، از محل حق بیمه‌های دریافتی است و درمرحله بعد، سرمایه گذاری با این حق بیمه‌ها برای پرداخت خسارت یا اجرای تعهداتی است که در آینده پیش می‌آید. بنابر این در وهله اول باید حق بیمه‌های دریافتی بتواند هزینه‌های جاری و خسارت‌های احتمالی را پاسخگو باشد و در ادامه بتوان با درآمد‌های اضافه، سرمایه گذاری منطقی داشت.

عرصه رقابت تنگاتنگ

امروزه بدلیل وجود ۳۰ شرکت بیمه فعال، رقابت در عرصه بیمه بسیار مهم و تاثیرگذار است. شرکت‌های بیمه با ارایه خدمات متفاوت و بروز کردن روند ارتباط با مشتریان، بدنبال این هستند که گوی رقابت را از یکدیگر بربایند. بنابر این در عرصه رقابتی گسترده و تنگاتنگ، باید بسیار دقیق و جدی عمل کرد تا بتوان سهم خود را از بازار گرفت و حتی سهمی بیشتر را دنبال و دریافت کرد.

رشد ۷۳ درصدی

یکی از شرکت بیمه که در عرصه رقابت با جدیت عمل کرده و توانسته چشمگیر عمل کند، بیمه دی است که با درآمد ۱۳ هزار میلیاردی در سه ماهه نخست سال جاری، رشدی ۷۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده است. شرکت بیمه دی در ۳ ماهه منتهی به خردادماه حدود ۱۳ هزار میلیارد تومان درآمد حق بیمه صادره داشت که از این مبلغ ۴۲۵ میلیارد تومان آن مربوط به خردادماه می‌باشد. بیمه دی در دوره مشابه سال قبل ۷ هزار میلیارد تومان حق بیمه شناسایی کرده بود و به این ترتیب درآمد حق بیمه دوره جاری با رشد ۷۳ درصدی همراه شده است.

نقش آفرینی تیم زبده

سالهاست که مفهوم سرمایه در جهان تغییر کرده و کشور‌های پیشرفته یا در حال توسعه، نیروی انسانی را سرمایه اصلی می‌دانند و نقدینگی، ماشین آلات، زمین، ساختمان و… را در رتبه‌های بعدی قرار می‌دهند. عملکرد بیمه دی توانسته این ادعا را اثبات کند. بی شک فروش حق بیمه ناشی از عملکرد مناسب مدیریت کلان بر زیرمجموعه هاست که توانسته در سیاستگذاری کلان به نوعی برنامه ریزی کند که شرکت در مسیر توسعه قرار گیرد و از سوی دیگر کادر زیرمجموعه بیمه دی نیز با اعتقاد به اهمیت شرکت و سلسله مراتب اداری، در اجرای سیاستگذاری‌ها و انجام وظایف محوله به اندازه‌ای درست عمل کرده که بیمه دی در مسیر رکوردزنی، با تمام توان گام بر می‌دارد.

تیم فروش در صدر

باید بپذیریم که یک مجموعه زمانی به موفقیت می‌رسد که تمامی اعضای آن مجموعه هماهنگ و یکدل حرکت کنند. به عبارت بهتر یک مجموعه همچون یک ماشین است که اگر جزیی‌ترین بخش آن درست عمل نکند، حرکت ماشین کند یا حتی متوقف می‌شود. اما می‌توان در انجام وظیفه یا سرعت گرفتن، بخش‌هایی را موثرتر دانست. در خصوص بیمه دی نیز باید قدردان تیم بازاریابی و فروش بود که توانسته گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید که رشد ۷۳ درصدی درآمد، بیانگر تعهد و توانمندی بخش فروش و بازاریابی بیمه دی است.

برچسب: بازاریابیبیمه دیحق بیمهدرآمدزاییفروش

نوشته های مرتبط

اقتصاد کلان

تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

اردیبهشت 1, 1404
اقتصاد کلان

هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

اردیبهشت 1, 1404
اسلایدشو

تأثیر گفت‌وگوهای منطقه‌ای بر انتظارات اقتصادی و تصمیم‌های کسب‌وکارها

فروردین 30, 1404
اسلایدشو

نخستین رویداد تخصصی کسب و کار بلاکچین

اسفند 14, 1403
پست بعدی

تامین نیاز داخل و صادرات محوری در دستور کار منطقه ازاد ماکو

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + یازده =

مطالب پیشنهادی

کمیته انضباطی تکلیف بازی جنجالی را مشخص کرد

دی 14, 1400

از وضعیت بانک صادرات چه خبر؟

بهمن 25, 1399

دست کردن در جیب مردم در پارکینگ‌های سطح شهر تهران/ یک نمونه: برج میلاد!

آبان 10, 1400

منطقه آزاد انزلی دریچه‌ای برای توسعه صادرات

تیر 7, 1402

بیشترین رشد قیمت سهام بیمه به رازی رسید

مهر 7, 1400
لینک ها: | جورابا | تومیتوز | لدرایران | شلوار | یدکیو | ذغالیها | ولوزماجور | تارپودکارپت | کیمیا | تنزیرانداز | لاجورد | پرنیانکورپ | کفشداری | چینیبنا | کامواباف | بریشان | اویلسیدا | تهرانچیلر | بایکرز | کروپیاز | کتیرو | کلپوره | ویلان | ایبیچیکن | امارزیرانداز | Arad Branding
پیام گو

ما بهترین و بروزترین اخبار را روزانه برای شما آماده خواهیم کرد. با ما همراه باشید با آخرین اخبار ایران و جهان

ما را دنبال کنید:

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اسلایدشو
  • اقتصاد کلان
  • اقتصادی
  • بازار پول
  • بهداشت و سلامت
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • موسیقی
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

آخرین ها

حمله اسرائیل به چند نقطه از ایران و ترور چند چهره/ شهادت سرلشکر باقری، سرلشکر سلامی،، سرلشکر رشید، دکتر طهرانچی، دکتر عباسی و جمعی از مردم

خرداد 23, 1404

سردار سلامی فرمانده کل سپاه در حمله اسرائیل به شهادت رسید

خرداد 23, 1404
  • درباره پیام گو
  • تبلیغات
  • حریم حصوصی
  • تماس با ما

کلیه حقوق این وب سایت برای پیام گو محفوظ می باشد.

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اقتصاد کلان
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • گردشگری
  • بهداشت و سلامت

کلیه حقوق این وب سایت برای پیام گو محفوظ می باشد.