• خانه
  • اقتصاد کلان
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • گردشگری
  • بهداشت و سلامت
Tech News, Magazine & Review WordPress Theme 2017
  • خانه
  • اقتصاد کلان
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • گردشگری
  • بهداشت و سلامت
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اقتصاد کلان
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • گردشگری
  • بهداشت و سلامت
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
پیام گو
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه اقتصاد کلان

بیمه کوثر؛ جمع اضدادی که محال نیست(+فیلم)

خرداد 23, 1402
در اقتصاد کلان
0
Share on FacebookShare on Twitter

ابوالفضل آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی به بیان ویژگی‌هایی یک شرکت بیمه‌ موفق پرداخت.

به گزارش پیام گو به نقل از پول نیوز، ابوالفضل آقادادی مدیرعامل بیمه در در پاسخ به چرایی رشد حق بیمه‌ها گفت: رشد بیمه مخصوصاً در سال‌های اخیر؛ هم فرهنگ بیمه بالاتر رفته مردم قبلاً فقط بیمه قانونی و اجباری ثالث را می‌شناختند و به مرور زمان با بیمه‌های درمان آشنایی آن‌ها بیشتر شد و سازمان‌های مختلف بیمه‌ای مسئولیت مهندسیدر سطوح مختلف مخصوصاً با حوادث طبیعی که در سال‌های اخیر مثل آتش سوزی‌ها، سیل و زلزله مردم تلنگر‌هایی خوردند که نیاز بیمه دارند. این موضوع تاثیر داشت امارشدی که به نظرم در این یکی دوسال اخیر بیشتر نمود داشتبا توجه به افزایش سرمایه‌ها خیلی از افراد سرمایه خود را به روز کردند. متناسب با به‌روز سدن سرمایه‌ها حق بیمه‌ها هم رشد کردند. یعنی قبلاً یک ۵۰ میلیاردی را بیمه می‌کردند الان موجودی آن انبار، ساختمان‌هایی که یک بیمه گذار دارد. مطمئنان وقتی سرمایه‌های برپه روز شد تاثیردارد در حق بیمه‌ها.

یکجا مثل بیمه‌های زندگی در رشته‌هایی مثل آتیش سوزی، باربری و مثل این‌ها فرهنگ، تبلیغات و.. موثر بود. همه این‌ها دست به دست هم داد که پرتفو بیمه‌ای در کل صنعت رشد کند. از طرفی هزینه‌های بالای رشته درمان؛ اگر با حق بیمه‌های سابق می‌خواستند ادامه بدهند مطمئناً بیمه‌گر‌ها توانایی پاسخکویی به تعهدات خودشان را نداشتند باید این حق بیمه‌ها افزایش پیدا می‌کرد که رشد بزرگی در حق بیمه‌های درمان اتفاق افتادکه شرکت‌ها بتوانند جوابگوی تعهدات خود باشد همه این‌ها موثر بود در رشد صنعت بیمه.

همچنین ایشان درباره ویژگی‌های یک شرکت بیمه موفق خاطر نشان کرد: حالا اینکه هر شرکت بیمه چه پرتفویی و آن رشد در چه رشته‌هایی باشد آن هم مهم است. در مجموع این صنعت رشد خوبی را داشت. ما در بیمه کوثر سعیمان بر این بود تا ترکیب پرتفوی درمان ما از پنجاه و پنج درصد بالاتر نرود، چون پرتفو‌های بزرگی در رشته درمان می‌امد، اما چون اهداف خود را چیده بودیم قبول نکردیم، چون شاخص ما شاخص رشد فروش نیست. رشد فروش شاخص غلط اندازی است شرکت‌ها را به اشتباه می‌اندازد و ریسک‌های بزرگی را می‌گیرند.

شاخص‌های اصلی ما دو چیز است رضایت مشتریان و سودآوری. شرکتی سودآور می‌شود که خوب مدیریت رسک یکند و به نظر من رشد فروش به تنهایی متر خوبی نیست و باید رشد سودآوری یک شرکت بیمه را در نظر داشت. اکثر شرکت‌های بیمه شرکت‌های بازرگانی هستن که بیمه اختیاری می‌فروشند و بیمه پایه نیستند. بیمه‌های بازرگانی سهاداران عمده آن‌ها ایجادشان می‌کند به خاطر اینکه سودآور باشند، بیزینس هستند دیگر. شرکتی که بورسی شده سهامداران مختلف سهام آن شرکت را می‌خرند که در نهایت سودآور باشد.

دو جنبه داریم یک شرکت همه جنبه اجتماعی دارد هم اقتصادی و جمع اضداد است یعنی شما خوب بخواهید خدمت رسانی کنید باید از نظر اقتصادی هم قوی باشید. اگر جیب پر پولی ندشاته باشید با هزاران مراکز درمان شما طرف قرارداد دارید و باید آخر ماه پول پرداخت کنید. در سیل و زلزله باید توانایی پرداخت خسارت‌ها را داشته باشید؛ بنابراین شرکتی موفق است که همزمان این جمع اضداد را بتواند در کنار هم حفظ کند.

برچسب: آقادادیبیمهبیمه کوثربیمه مرکزیمدیرعامل شرکت بیمه کوثر

نوشته های مرتبط

اقتصاد کلان

تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

اردیبهشت 1, 1404
اقتصاد کلان

هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

اردیبهشت 1, 1404
اسلایدشو

تأثیر گفت‌وگوهای منطقه‌ای بر انتظارات اقتصادی و تصمیم‌های کسب‌وکارها

فروردین 30, 1404
اسلایدشو

نخستین رویداد تخصصی کسب و کار بلاکچین

اسفند 14, 1403
پست بعدی

بیمه مرکزی بازیگر مهم صنعت مالی کشور(+فیلم)

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 19 =

مطالب پیشنهادی

اقدامات حرفه‌ای برای روزهای پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری

خرداد 27, 1403

جنبش یاران جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین تایید حکم اعدام دو جوان بحرینی از سوی دادگاه عالی عربستان سعودی به شدت محکوم کرد

اردیبهشت 31, 1401

عدم برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی توسط مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر علیه‌السلام در مصلای تهران

مرداد 12, 1401

تبلور اشتیاق در مسیری متفاوت و پر رهرو

شهریور 15, 1402

کودک نیازمند درک

مهر 17, 1402
لینک ها: | جورابا | تومیتوز | لدرایران | شلوار | یدکیو | ذغالیها | ولوزماجور | تارپودکارپت | کیمیا | تنزیرانداز | لاجورد | پرنیانکورپ | کفشداری | چینیبنا | کامواباف | بریشان | اویلسیدا | تهرانچیلر | بایکرز | کروپیاز | کتیرو | کلپوره | ویلان | ایبیچیکن | امارزیرانداز | Arad Branding
پیام گو

ما بهترین و بروزترین اخبار را روزانه برای شما آماده خواهیم کرد. با ما همراه باشید با آخرین اخبار ایران و جهان

ما را دنبال کنید:

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اسلایدشو
  • اقتصاد کلان
  • اقتصادی
  • بازار پول
  • بهداشت و سلامت
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • موسیقی
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

آخرین ها

«هیپ‌هاپ، زبان نسل جدید»

اردیبهشت 28, 1404

دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.

اردیبهشت 28, 1404
  • درباره پیام گو
  • تبلیغات
  • حریم حصوصی
  • تماس با ما

کلیه حقوق این وب سایت برای پیام گو محفوظ می باشد.

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اقتصاد کلان
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • گردشگری
  • بهداشت و سلامت

کلیه حقوق این وب سایت برای پیام گو محفوظ می باشد.