• خانه
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • سلامت و زیبایی
  • حقوقی
  • علم و فناوری
  • گردشگری
  • خانه
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • سلامت و زیبایی
  • حقوقی
  • علم و فناوری
  • گردشگری
خانه اجتماعی

شعار و عناوین یازدهمین هفته روابط عمومی مشخص شد؛ جز از راستی هیچ دم برنیار

۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
در اجتماعی

رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی با تاکید بر سابقه و اهمیت برگزاری این رویداد ملی گفت: شعار و عناوین یازدهمین دوره برگزاری هفته روابط عمومی در سال ۱۴۰۲ با توجه به نیاز روز جامعه ارتباطی کشور و با رویکردی مساله محور انتخاب شده است.

سیدغلامرضا کاظمی دینان، درباره نحوه انتخاب شعار محوری و عناوین روزهای هفته روابط عمومی، بیان کرد: هر ساله شعار و عناوین هفته روابط عمومی در جلساتی با حضور صاحب‌نظران، استادان حوزه ارتباطات و روابط عمومی و اعضای شورای سیاستگذاری انتخاب می‌شد و در این دوره پیش از برگزاری جلسات رسمی شورای سیاستگذاری، طی اعلام فراخوانی نظرات و پیشنهادات فعالان این حوزه را جویا شدیم و در مدت زمان مشخصی این نظرات به دبیرخانه ارسال شد.

رئیس‌کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران در ادامه توضیح داد: پس از پایان یافتن مهلت ارسال نظرات و پیشنهادات، طی یک جمع‌بندی شعار و عناوین امسال مشخص شد. بدین ترتیب شعار اصلی یازدهمین هفته روابط‌عمومی «جز از راستی هیچ دم برنیار» انتخاب شد که مصرعی از اشعار ملک‌الشعرای بهار است.

کاظمی دینان عناوین روزهای یازدهمین هفته روابط‌عمومی بدین شرح اعلام کرد:

▪️ چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ بازتولید اعتماد اجتماعی
▪️ پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ شتاب‌دهنده تولید
▪️ جمعه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ شفافیت، رضایت
▪️ شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ بسط مسئولیت اجتماعی
▪️ یک‌شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ ترویج گفت‌‎وگو و امیدآفرینی
▪️ دوشنبه ۱ خردادماه ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ آینه حقوق، نیازها و معضلات ذینفعان
▪️ سه‌شنبه ۲ خردادماه ۱۴۰۲: روابط عمومی؛ آینده‌نگری و مدیریت بحران‌ها

رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی همچنین تاکید کرد: بیش از یک دهه از برگزاری هفته روابط عمومی در کشور می‌گذرد. در طی این سال‌ها تمام تمرکز شورای سیاستگذاری این بوده تا مهم‌ترین نیازها و انتظارات ذی‌نفعان سازمان‌ها در شعارها و عناوین آورده شود تا ازین طریق توجه مسئولین و عموم مردم به کارکردهای روابط عمومی جلب شده و وظایف و نقش‌های این نهاد یادآوری شود.
سیدغلامرضا کاظمی دینان در پایان گفت: برنامه‌ها و پوستر این رویداد به زودی به روابط عمومی‌ سازمان‌های مختلف در سراسر کشور ابلاغ خواهد شد. امیدوارم بتوانیم مانند دوره‌های گذشته با همراهی تمامی فعالان این حوزه در سراسر کشور گامی موثر در راستای ارتقای روابط عمومی و ارتباطات برداریم.

پست بعدی

اهمیت تولید و اشتغالزایی در صنایع از جمله مس

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 6 =

آخرین اخبار

نخستین اجرای گروه فانید در صحنه بلک باکس

۲۴ آبان ۱۴۰۴

پایان جشنواره همام با حضور با استاندار و مقامات کشوری

۸ آبان ۱۴۰۴

پانزدهمین نکوداشت آرایشگران برگزار میشود

۶ آبان ۱۴۰۴

خطرات مصرف مکمل‌های غیرمجاز در بدنسازی

۶ آبان ۱۴۰۴

سامانه B2B؛ سکوی پرتاب کالاهای ایرانی به بازارهای جهانی

۲۹ مهر ۱۴۰۴

پیام گو

رسانــــــه پیـــــام‌های فـــــــوری
تخصص ما انتقال سریع پیام‌های مهم به گوش تمام ایرانیان است. با شبکه‌ای از خبرنگاران در 31 استان، هیچ رویداد مهمی را از دست نخواهید داد.

آخرین اخبار

علی پاک باخته گان زنجانی ضمن تبریک سال نو به محرک‌های اصلی رشد فضای رمزارز در سال جدید پرداخت

مانیا مخالفی: ۳۰ درصد درآمدم برای آموزش در کودکان کار است

علی دایی از جمله عهده داران قرعه کشی جام جهانی

تماس با ما

09364218877

09364218877

payamgou.ir

تمامی حقوق این وبسایت ❤ متعلق به پیام گو می باشد.

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • سلامت و زیبایی
  • حقوقی
  • علم و فناوری
  • گردشگری

کلیه حقوق این وب سایت برای پیام گو محفوظ می باشد.