• خانه
  • اقتصاد کلان
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • گردشگری
  • بهداشت و سلامت
Tech News, Magazine & Review WordPress Theme 2017
  • خانه
  • اقتصاد کلان
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • گردشگری
  • بهداشت و سلامت
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اقتصاد کلان
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • گردشگری
  • بهداشت و سلامت
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
پیام گو
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه اجتماعی

پدیده ای نجات دهنده در ملاقات دو پدیده موفق در فضای مجازی همیشه تاثیرگذار بوده و نتایج قابل تاملی داشته است

شهریور 19, 1400
در اجتماعی
0
Share on FacebookShare on Twitter

تجلی یک پدیده نجات دهنده در فضای مجازی

ﺳﺘﺎﺩ ﺍﻣﺮ ﺑﻪ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﻭ ﻧﻬﯽ ﺍﺯ ﻣﻨﮑﺮ و شرکت اینما همکاری خود را آغاز نمودند.

به گزارش پیام گو ، پدیده ای نجات دهنده در ملاقات دو پدیده موفق در فضای مجازی همیشه تاثیرگذار بوده و نتایج قابل تاملی داشته است. ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نهادی است که در راستای توسعه نظام مند فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، افراد جامعه را به اجرای این فریضه ترغیب کرده، بر تذکر لسانی و تقویت نظارت عمومی در تمامی شئون و تعاملات اجتماعی تأکید می کند با این سیاست که بر فعالیت‌های ترویجی، نظارتی، حمایتی و همچنین هماهنگی‌های ستادی و بین دستگاهی مبادرت می‌ورزد.
شرکت خصوصی و دانش بنیان «گسترش طراحان نقش الماس» با برند تجاری آی‌نوتی در راستای کارآفرینی در حیطه فروش و بازایابی و ارائه خدمات نرم افزاری کسب و کارها در بستر مخابرات فعالیت خود را از آذر 1390 آغاز کرد تا با همراهی تیم کارآزموده و متخصص در کلیه شهرهای ایران و کشورهای همسایه و با بیش از نیم میلیون کاربر فعال توانست کسب و کارهای نوینی را رونق بخشد و نقشی پر رنگ در حوزه خدمات بازاریابی دیجیتال از خود به جا گذارد.
این دو نهاد با همکاری یکدیگر فرآیند مبارک و موثری را در فضای مجازی رقم زده و ﺑﺎ عنایت ﺑﻪ اﯾﻔﺎي وﻇﯿﻔﻪ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ اﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ براي ﺗﺤﻘﻖ اﻣﺮ ﺑﻪ ﻣﻌﺮوف و ﻧﻬﯽ از ﻣﻨﮑﺮ در خدمات رسانی ﺑﺮ ﺑﺴﺘﺮ ﺳﺮوﯾﺲ اﺷﺘﺮاك وﯾﺪیو ﺗشریک مساعی کردند. به منظور ﺑﺮﮔﺰاري ﺑﺎ ﺷﮑﻮه ﺗﺮ «دﻮره ﻣﻠﯽ آﻣﻮزش اﻣﺮ ﺑﻪ ﻣﻌﺮوف و ﻧﻬﯽ از ﻣﻨﮑﺮ» قرار شد تا تبلیغات بنری و ویدئویی کوتاه (3 ثانیه‌ای) آن ستاد در ابتدای محتواهای پلتفرم اینما (eNama)، نمایش داده شود.
با اکران تبلیغات روی پرده اینما، سی ملیون بازدید به دنبال داشته و مخاطبین را به صفحه‌ مدنظر راهنمایی کرده است. از سوی دیگر نمایش تبلیغات به صورت بنر ثابت در محیط وب با درج لینک در وبگاه مدنظر در تمامی صفحات ویدیویی قابل ملاحظه است.
سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اخیرا در همایش استانی نخبگان اندیشه‌ورز ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار داشت: فریضه امر به معروف نهی از منکر امری متغیر بوده و طبق شرائط مکانی و زمانی برای ترویج و احیای آن در جامعه باید کوشید.
وی افزود: شرایط امروز به گونه‌ای است که اغلب جوانان و نوجوانان در فضای مجازی فعالیت داشته، چاره‌ای جز ترویج و احیای آن در این فضا نیست. ستاد امر به معروف و نهی از منکر همواره حامی اساتید، نخبگان و تلاشگران این حوزه بوده و از هیچ تلاشی برای حمایت از اندیشه ها و طرح‌های آنان فروگذار نکرده است.

برچسب: برند تجاری آی‌نوتیستاد امر به معروف و نهی از منکرسید محمدصالح هاشمی گلپایگانیشرکت اینمافضای مجازیگسترش طراحان نقش الماس

نوشته های مرتبط

اجتماعی

مباحث هوشمندانه، هشدارآمیز و انقلابی استاد رحیم‌پور ازغدی به بهانه انتشار بیانیه رهبر معظم انقلاب به مناسبت یکصدمین سالگرد بازتأسیس حوزه علمیه قم

اردیبهشت 22, 1404
اسلایدشو

فیلم سینمایی بمب اتم به کارگردانی مریم روزبهانی

فروردین 19, 1404
اسلایدشو

کتاب بحران اثری از ابراهیم صنوبر

فروردین 14, 1404
اسلایدشو

صلح تنها به معنای نبودن جنگ نیست

فروردین 11, 1404
پست بعدی

میلاد حاتمی: اشراف اطلاعات سپاه برایم تعجب‌آور بود!/ نقش امیر تتلو و پیام صادقیان در سایت‌های شرط‌بندی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

مطالب پیشنهادی

همایش تجلیل از معاونت سیاسی احزاب، تشکل های مردمی و ستاد کارآفرینان کشوری

تیر 7, 1400

آژانس جهانی استعداد یابی مورد تائید آکادمی جهانی علوم مهندسی و تکنولوژی قرار گرفت

خرداد 10, 1401

منطقه آزاد مهران در مراحل پایانی راه اندازی است (+فیلم)

بهمن 8, 1402

اگر از نو شروع کنیم اثر اریک امانوئل اشمیت به کارگردانی کیوان ظهرابی

تیر 25, 1401
گسترش صنایع تبدیلی مرهم درد سیب زمینی کاران

پول های سرگردان عامل بهم ریختگی بازار سیب زمینی و پیاز

بهمن 12, 1399
لینک ها: | جورابا | تومیتوز | لدرایران | شلوار | یدکیو | ذغالیها | ولوزماجور | تارپودکارپت | کیمیا | تنزیرانداز | لاجورد | پرنیانکورپ | کفشداری | چینیبنا | کامواباف | بریشان | اویلسیدا | تهرانچیلر | بایکرز | کروپیاز | کتیرو | کلپوره | ویلان | ایبیچیکن | امارزیرانداز | Arad Branding
پیام گو

ما بهترین و بروزترین اخبار را روزانه برای شما آماده خواهیم کرد. با ما همراه باشید با آخرین اخبار ایران و جهان

ما را دنبال کنید:

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اسلایدشو
  • اقتصاد کلان
  • اقتصادی
  • بازار پول
  • بهداشت و سلامت
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • موسیقی
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

آخرین ها

«هیپ‌هاپ، زبان نسل جدید»

اردیبهشت 28, 1404

دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.

اردیبهشت 28, 1404
  • درباره پیام گو
  • تبلیغات
  • حریم حصوصی
  • تماس با ما

کلیه حقوق این وب سایت برای پیام گو محفوظ می باشد.

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اقتصاد کلان
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • گردشگری
  • بهداشت و سلامت

کلیه حقوق این وب سایت برای پیام گو محفوظ می باشد.