• خانه
  • اقتصاد کلان
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • گردشگری
  • بهداشت و سلامت
Tech News, Magazine & Review WordPress Theme 2017
  • خانه
  • اقتصاد کلان
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • گردشگری
  • بهداشت و سلامت
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اقتصاد کلان
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • گردشگری
  • بهداشت و سلامت
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
پیام گو
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه ویژه

بانوی جوان با صدها تجربه موفق در عملیات بازاریابی، فروش و تبلیغات و برندسازی

اردیبهشت 19, 1403
در ویژه
0
Share on FacebookShare on Twitter

به گزارش پیام گو، ملینا رحیمی از جمله بانوان نخبه و جوان و موفق صنعت فضای مجازی است که در قاب رسانه های خبری کشور قرار گرفت.

لطفا بیوگرافی خود را بفرمایید؟
ملینا رحیمی مدیریت آکادمی تخصصی ملینا رحیمی ، متولد سال 82 از تهران و نزدیک به هشت سالی می شود در فضای مجازی مشغول به فعالیت هستم.

چطور شد وارد عرصه فضای مجازی و تولید محتوا شدید؟
من در سن 12 سالگی کارم ساخت دستبندهای مروارید برا فروش بود و از همان بچگی دوست داشتم مستقل فعالیت کنم و راه های مختلف را خیلی امتحان می کردم.

راه های مختلف که می گویید شامل چه مواردی بوده؟
کارهای پتینه روی ظروف، حضور در نمایشگاه‌های مختلف و کارهای دیگر که انجام داده بودم اما حین کار متوجه شدم یکسری افراد از فضای مجازی به خصوص اینستاگرام درآمد زیادی کسب می کنند و این در ذهن من شکل گرفت که برای محصولات دست ساز خودم پیج بزنم اما آن موقع باز هم موفق نبودم و پیج من را خیلی کسی نمی دید و احساس کردم یک جای کارم ایراد دارد.

چکار کردید؟
خلاء و نیاز را در آموزش دیدم به همین خاطر در زمینه تولید محتوا،فروش، انواع دوره های آموزشی، تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ آموزش دیدم و برای خودم و کسب و کارهای مختلف پیج زدم و خداروشکر باعث رشد خیلی از کسب وکارها شدم و معتقدم آموزش دیدن در من متوقف نمی شود و در حال حاضر هم در حال آموزش دیدن هستم.

چقدر این علم و آموزش را گسترش داده اید؟
تا به امروز با بیش از صد کسب و کار همکاری داشتیم که در زمینه های مختلف فعالیت دارند که از تولید محتوا تا مبحث فروش و مباحث دیگر را به عهده گرفته ایم و در کنار آن بیش از پانصد دانشجو داریم که در دوره‌های ما شرکت داشته اند که پایه ای در حال آموزش هستند و همیشه به آن ها می گوییم صرفا روی یک شبکه اجتماعی تمرکز نکنند و در کنار اینستاگرام، وب سایت ،وارد کانال های تلگرامی، واتساپ، و سایر شبکه های ایرانی را داشته باشند.

تضمین فروش در کار شما وجود دارد؟
در مارکتینگ هیچ تضمینی وجود ندارد، و اگر من به شما تضمین بدهم نامعقول به نظر می رسد. تضمین ما نمونه کارها و رضایت مشتری است چرا که حدود 30 نفر در مجموعه ما در بخش های مختلف فعالیت و نظارت دارند.

رمز موفقیت یک بانوی جوان در عرصه فضای مجازی چیست؟
پشتکاری که هیچ وقت متوقف نشده است و راه های جدید را امتحان کرده است و من خیلی فرد معتقدی هستم از این جهت که در کاری که می خواهم شروع کنم ادامه دار است و باور به آن کار دارم.

چقدر به خلاقیت توجه داشته اید؟
خلاقیت در هر کاری به خصوص در کار ما بسیار موثر است و ما به واسطه خلاقیت جذب مشتری داریم.

عارضه یابی برند از جمله اقدامات اساسی آکادمی شما است، این واژه به چه معنا است؟
ما دو دسته مخاطب داریم، آن دسته از عزیزانی که می‌خواهند کارشان را از صفر شروع کنند و آن دسته از عزیزان که برند دارند حتی دارای برند مطرح اما از یک جایی انگار هنوز نقطه کور در کارشان وجود دارد و ما عارضه یابی برند و مشکلات را بررسی و برطرف می کنیم.

شما در قامت یک کارافرین هم هستید چه احساسی دارید؟
بله ما در حال حاضر نزدیک به 30 نفر کارمند داریم و پانصد دانشجو داریم که کاری کردیم خودشان کسب و کار راه بیندازند و این به طور یقین خوشحال کننده است.

حد و مرزی بین فضای مجازی و حقیقی است؟
هدف ما صرفا ورود کسب و کارهاب ه فضای مجازی نیست اما آمدن به سمت فضای مجازی از صمیم قلب آرزوی من برای هم سن و سالان خودم است. معتقدم در کنار فضای حقیقی باید فضای مجازی هم باشد تا هم فروش فرد هم موارد دیگر یک کسب و کار دیده شود.به طور مثال اگر معلمی وارد حوزه خقیقی و معلمی شده است می تواند در کنار تدریس به طور مجازی هم تدریس کند و درآمد خودر ا چند برابر افزایش دهد و این مزیت فضای مجازی است.

مشاوره قبل از شروع کار به چه صورت است؟
ما قبل از اینکه کار را شروع کنیم شرح حالی از کسب و کارها داریم که از طریق مصاحبه شروع می شود و پشتیبانی ها کاملا رایگان است و بعد از مراحل شناخت و مزیت های رقابتی به آن ها برنامه و نقشه راه و کارهایشان را انجام میدهیم.

شما عناوین محتلفی هم دارید. توضیح میدهید؟
من سعی کردم دوره ها و آموزش های اصولی و درستی ببینم ودوره های ام بی ای، دی بی ای و پست دی بی ای یا دکتری را گذرانده ام که بسیار به تکنیک های مدیریتی من کمک کرده است.

دید خیلی از مردم نسبت به برخی بلاگرهای امروزی دید مثبتی نیست، این دید نسبت به کار شما چگونه است؟
ما این نوع افراد را نه تنها برند بلکه ضد برند می دانیم و در حقیقت برند فرد خراب می شود، هدف ما هدفمند بودن و کیفیت کار برای مشتری است. صرفا دیده شدن فیک یا افزایش ممبر مهم نیست هدف کیفیت پکیج است.

در پایان چه صحبتی دارید؟
از خانواده ام و همسرم تشکر صمیمانه دارم که در این مسیر من را یاری کردند و در پایان به همه عزیزانم توصیه می کنم هیچ وقت کم نخواهند و به بهترین شکل زندگی کنند و این احساس خوشبختی و رضایت را داشته باشیم و به آن هدفی که در سر دارند باور عمیق داشته باشند. و در پایان خواهش من این است عزیزان رویا فروشی نداشته باشند و جلوه دادن کار را با واقعیت همراه کنند تا خدای ناکرده دنبال کننده ها بعدها افسرده نشوند . راه ارتباطی با ما پیج اینستاگرامی melina_raahimi می باشد.

برچسب: ملینا رحیمیملینا رحیمی برندسازی نوینملینا رحیمی دیجیتال مارکتینگ ALملینا رحیمی مبدع فروش هوشمندملینا رحیمی مشاور و کوچ حرفه ای

نوشته های مرتبط

اسلایدشو

اشخاص حقوقی به زندان نمی روند

فروردین 3, 1404
ویژه

اجلاس ملی تجلیل از مدیر شایسته سال

اسفند 21, 1403
ویژه

پایه گذار و بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور

بهمن 9, 1403
ویژه

علیزاده سال نو میلادی را تبریک گفت

دی 19, 1403
پست بعدی

تعمیرات و نگهداری تاسیسات: مهم ترین اقدام درخصوص بهینه سازی انرژی وطول عمر زیرساخت ساختمان ها

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

مطالب پیشنهادی

حضور گسترده به‌پرداخت از خرده فروشی تا فروش اینترنتی

خرداد 2, 1402

داروی جدید کرونا و کاهش احتمال مرگ

فروردین 27, 1401

قانون گذاران بیشتر توجهشان به نیازهای کلان هست وکمتر به نیازهای خرد توجه میشود

مهر 15, 1401

حضور قدرتمند منطقه آزاد ارس در پنجمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت ملی پخش ایران (+فیلم)

اردیبهشت 24, 1402

ستاد ملي مقابله با کرونا با مصوبه شوراي عالي امنيت ملي

اسفند 13, 1400
لینک ها: | جورابا | تومیتوز | لدرایران | شلوار | یدکیو | ذغالیها | ولوزماجور | تارپودکارپت | کیمیا | تنزیرانداز | لاجورد | پرنیانکورپ | کفشداری | چینیبنا | کامواباف | بریشان | اویلسیدا | تهرانچیلر | بایکرز | کروپیاز | کتیرو | کلپوره | ویلان | ایبیچیکن | امارزیرانداز | Arad Branding
پیام گو

ما بهترین و بروزترین اخبار را روزانه برای شما آماده خواهیم کرد. با ما همراه باشید با آخرین اخبار ایران و جهان

ما را دنبال کنید:

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اسلایدشو
  • اقتصاد کلان
  • اقتصادی
  • بازار پول
  • بهداشت و سلامت
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • موسیقی
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

آخرین ها

«هیپ‌هاپ، زبان نسل جدید»

اردیبهشت 28, 1404

دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.

اردیبهشت 28, 1404
  • درباره پیام گو
  • تبلیغات
  • حریم حصوصی
  • تماس با ما

کلیه حقوق این وب سایت برای پیام گو محفوظ می باشد.

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اقتصاد کلان
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • گردشگری
  • بهداشت و سلامت

کلیه حقوق این وب سایت برای پیام گو محفوظ می باشد.