• خانه
  • اقتصاد کلان
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • گردشگری
  • بهداشت و سلامت
Tech News, Magazine & Review WordPress Theme 2017
  • خانه
  • اقتصاد کلان
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • گردشگری
  • بهداشت و سلامت
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اقتصاد کلان
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • گردشگری
  • بهداشت و سلامت
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
پیام گو
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه اقتصاد کلان

پاسخگویی در دستور کار بیمه تجارت‌نو

آگوست 23, 2023
در اقتصاد کلان
0
Share on FacebookShare on Twitter

رونمایی از سامانه رسیدگی به شکایات شرایط را برای مشتریان آسان کرد و با این رویکرد، پاسخگویی دردستور کار بیمه تجارت نو قرار گرفت.

به گزارش پیام گو به نقل از پول نیوز، شفافیت اهمیت ویژه‌ای دارد و مدیریت دیوار شیشه‌ای مهمترین نوع مدیریت است. یک مدیر توانمند و کارآمد هیچ ابایی از شفافیت ندارد و همه کار‌هایی که انجام می‌دهد، قابل دفاع است، به همین دلیل حاضر می‌شود خود را در معرض سوال و البته پاسخگویی قرار دهد. در مقابل مدیران ناکارآمدی که عملکرد قابل دفاعی ندارند، از پاسخگویی فرار می‌کنند و حاضر نمی‌شوند در آزمون انتقاد قرار گیرند.

استقبال از نوآوری

مثل معروف ” دیکته نانوشته غلط ندارد” نشان می‌دهد که هرچقدر افراد در معرض رویکرد‌های متفاوت باشند و در عرصه‌های تصمیم گیری بیشتری ورود کنند، به همان نسبت امکان بروز اشتباه و خطا وجود دارد. البته این افراد بدنبال ایجاد تحول و نوآوری هستند تا رونق مجموعه خود را باعث شوند به همین دلیل نه تنها از ورود به عرصه‌های جدید ترسی بدل راه نمی‌دهند، بلکه به استقبال طرح‌های نو می‌آورند.

اهمیت رسیدگی و پاسخگویی

اقتصاد، عرصه‌های گوناگونی دارد که همه آن‌ها در معرض تهدید است. برای آنکه ریسک تهدید در عرصه‌های گوناگون اقتصادی مدیریت شود، رویکردی تحت عنوان بیمه در عرصه اقتصاد تعریف شد. اما تمامی فعالان اقتصادی که بدلایل گوناگون در معرض تهدید قرار دارند، سعی می‌کنند این تعدید را به بخش‌های دیگر از جمله بیمه منتقل کنند. البته ماهیت کار اقتصادی این است که فعال اقتصادی همواره با سوالات بسیاری رو به رو می‌شود وهر چقدر برای این سوالات پاسخی داشته باشد، با خیال آسوده تری به مسیر خود ادامه می‌دهد.

بیمه نیازمند پاسخگویی

از آنجا که قرار است شرکت‌های بیمه تاوان حوادث و بحران‌ها را بدهند، همواره با سوالات مشتریانی رو به رو می‌شوند که بدنبال دریافت بیشترین میزان خسارت با کمترین پرداخت حق بیمه هستند و هنگامی که با چالش رو به رو شوند، اقدام به شکایت می‌کنند. در این زمینه دستیابی به مدیران پاسخگو بسیاراهمیت دارد. بیمه تجارت نو، شرکت بیمه‌ای است که اعتقاد راسخ به پاسخگویی و ارتباط بیشتر با مشتریان دارد و، چون رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مشتریان از ابتدای فعالیت بیمه تجارت‌نو یکی از دغدغه‌های اصلی این شرکت بوده، در این زمینه گام برداشته است.

ثبت سامانه پاسخگویی

فرآیند کاری بیمه تجارت نو در حوزه رسیدگی و پاسخگویی در چند بخش جریان داشته و در نهایت با هدایت و مساعدت نیما نوراللهی، مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره، سامانه ثبت و یکپارچه سازی پاسخگویی به شکایات بیمه تجارت‌نو، در ۲۷ تیر سال جاری با حضور معاون بازرسی و رئیس اداره پاسخگویی به شکایات بیمه مرکزی، قائم مقام، عضو هیات مدیره، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی و برخی از مدیران بیمه تجارت‌نو رونمایی شد.

ارتقای رضایت مشتریان

قائم مقام بیمه تجارت‌نو به تشریح دلایل راه اندازی این سامانه پرداخت و گفت: هدف از راه اندازی این سامانه ارتقای رضایت مشتریان است که یکی از اهداف اصلی بیمه تجارت‌نو است. حسین حسینی افزود: با این روش بیمه گزاران گرامی به راحتی می‌توانند پس از ثبت شکایت، در جریان تمامی امور مربوط به شکایت خود به صورت پیامکی قرار بگیرند.

پیگیری بدون مراجعه

مهدی پیروز رام، مدیر بازرسی و پیگیری‌های ویژه بیمه تجارت‌نو نیز با بیان اینکه با این روش نیازی به مراجعه حضوری یا تماس‌های مکرر تلفنی نخواهد بود گفت: استفاده از چنین شیوه‌ها و روش‌های نوینی باعث ترغیب مشتریان برای استفاده از خدمات بیشتر یک سازمان است.

ارتقای سازمان

در ادامه سامانه یکپارچه سازی پاسخگویی به شکایات بیمه تجارت‌نو مورد تحسین و تقدیر رودگری، معاون بازرسی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و وجود چنین ارتباطاتی را در راستای ارتقای رشد یک سازمان، حائز اهمیت تلقی کرد.

برچسب: بیمه تجارت نوپاسخگوییسامانهشکایتنوراللهی

نوشته های مرتبط

اقتصاد کلان

تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

آوریل 21, 2025
اقتصاد کلان

هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

آوریل 21, 2025
اسلایدشو

تأثیر گفت‌وگوهای منطقه‌ای بر انتظارات اقتصادی و تصمیم‌های کسب‌وکارها

آوریل 19, 2025
اسلایدشو

نخستین رویداد تخصصی کسب و کار بلاکچین

مارس 4, 2025
پست بعدی

تامین مسکن در دستور کار بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

مطالب پیشنهادی

شهادت مستشاران سپاه پاسداران را تسلیت می گوییم/ محور مقاومت انتقام خواهد گرفت

ژانویه 25, 2024

آیا سوئد دروازه های جهنم را به روی خود باز کرده است؟!

ژوئن 30, 2023

مدیرعامل سابق منطقه آزاد چابهار در زمان بازداشت سمتی نداشته است

ژانویه 25, 2022

فیلم سینمایی بمب اتم به کارگردانی مریم روزبهانی

آوریل 8, 2025

اعطای نشان صلح خیرخواهانه پنجمین اجلاس بین المللی صلح

مارس 12, 2022
لینک ها: | جورابا | تومیتوز | لدرایران | شلوار | یدکیو | ذغالیها | ولوزماجور | تارپودکارپت | کیمیا | تنزیرانداز | لاجورد | پرنیانکورپ | کفشداری | چینیبنا | کامواباف | بریشان | اویلسیدا | تهرانچیلر | بایکرز | کروپیاز | کتیرو | کلپوره | ویلان | ایبیچیکن | امارزیرانداز | Arad Branding
پیام گو

ما بهترین و بروزترین اخبار را روزانه برای شما آماده خواهیم کرد. با ما همراه باشید با آخرین اخبار ایران و جهان

ما را دنبال کنید:

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اسلایدشو
  • اقتصاد کلان
  • بازار پول
  • بهداشت و سلامت
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

آخرین ها

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

می 6, 2025

تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

آوریل 21, 2025
  • درباره پیام گو
  • تبلیغات
  • حریم حصوصی
  • تماس با ما

کلیه حقوق این وب سایت برای پیام گو محفوظ می باشد.

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اقتصاد کلان
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • گردشگری
  • بهداشت و سلامت

کلیه حقوق این وب سایت برای پیام گو محفوظ می باشد.