• خانه
  • اقتصاد کلان
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • گردشگری
  • بهداشت و سلامت
Tech News, Magazine & Review WordPress Theme 2017
  • خانه
  • اقتصاد کلان
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • گردشگری
  • بهداشت و سلامت
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اقتصاد کلان
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • گردشگری
  • بهداشت و سلامت
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
پیام گو
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه اقتصاد کلان

تاثیرات فیلترینگ بر صنعت بیمه

جولای 3, 2023
در اقتصاد کلان
0
Share on FacebookShare on Twitter

مدیر کسب‌وکار‌های نوین بیمه تجارت نو گفت: فیلترینگ فضای مجازی، بسیاری از کسب و کار‌های کشور از جمله صنعت بیمه را تحت‌الشعاع قرار داده است.

به گزارش پیام گو به نقل از پول نیوز، از هنگامی که بحث فیلترینگ با جدیت مطرح شد و فضای مجازی تحت کنترل جدی قرار گرفت، کسب‌وکار‌های آنلاین تحتالشعاع این تصمیم قرارگرفت و آمار‌های جدی و اعداد و ارقام بزرگی در این زمینه مطرح شد، به نوعی که تاثیرات جدی بر اقتصاد گذاشت. یکی از مواردی که با چالش جدی رو به رو شد، صنعت بیمه بود، زیرا بیمه نیز به فضای مجازی کوچ کرده و بسیاری از خدمات بیمه‌ای در فضای مجازی ارایه می‌شد.

برای آنکه بحران‌های ناشی از فیلترینگ برای صنعت بیمه را تشریح کنیم، با حمیدرضا پروازی، مدیر کسب‌وکار‌های نوین شرکت بیمه تجارت نو و مسوول کمیتهٔ کسب‌وکار دیجیتال سندیکای بیمه گران گفتگو کردیم.

مدیر کسب‌وکار‌های نوین بیمه تجارت نو با استناد به آمار‌های مختلفی که در کشور در خصوص تبعات فیلترینگ وجود دارد گفت: بی شک در نتیجه فیلترینگ فضای مجازی، بسیاری از کسب و کار‌های کشور تحت‌الشعاع قرار گرفته و تاثیرات غیر قابل انکاری بر رشد و رونق کسب و کار‌ها برجای گذاشته، واقعیتی که به هیچ عنوان قابل انکار نیست.

حمیدرضا پروازی از تاثیرات فیلترینگ فضای مجازی بر صنعت بیمه خبر داد و گفت: بسیاری از اعضای شبکه فروش، نمایندگان، کارگزاران و کارگزاران برخط صنعت بیمه، بخش عمده‌ای از تبلیغاتشان را در فضای مجازی انجام می‌دادند که پس از فیلترینگ با مشکل رو به رو شدند.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از تبلیغات صنعت بیمه در تلویزیون، فضا‌های بیلبورد، رسانه‌های مکتوب و… انجام می‌شود گفت: تبلیغات در فضای مجازی و تبلیغات آنلاین جذاب‌تر است، زیرا ارزان‌تر از تلویزیون، بیلبورد، رسانه‌ها و… است.

مسوول کمیتهٔ کسب‌وکار دیجیتال سندیکای بیمه گران با تاکید بر اینکه بخش‌هایی بزرگی از صنعت بیمه پس از فیلترینگ به‌شدت دچار اختلال شده گفت: باید واقعیت را پذیرفت، زیرا در این صورت می‌توان با نگاهی واقع بینانه وارد این بحث شد.

وی در پاسخ به اینکه آیا پلت فرم‌های داخلی نمی‌تواند جای خارجی‌ها را بگیرد گفت: اگر انتظارمان این است که فعالان عرصه‌های اقتصادی که در صنعت بیمه در قالب خریدار یا فروشنده بیمه فعال هستند، به پلتفرم‌های داخلی منتقل بشوند، باید بپذیریم که امکان پذیر نیست.

مدیر کسب‌وکار‌های نوین بیمه تجارت نو با اشاره به اینکه پلتفرم‌های متعددی در گوشه‌وکنار ایجاد شده و می‌شود گفت: با کمال احترام برای کسانی که این پلتفرم‌ها را ایجاد کرده اند و تاکید بر اینکه نمی‌خواهم برای کسب‌وکارشان ان‌قلتی بیاورم، اگر انتظار داشته باشیم انتقال از پلتفرم‌های خارجی به داخلی به سرعت یا بدین زودی‌ها انجام بشود، باید بپذیریم که انتقال به شکل کامل و بدین زودی‌ها انجام نخواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه چه دلیلی برای مقاومت مردم در پیوستن به پلت فرم‌های داخلی وجود دارد گفت: این مقاومت دلایل مختلفی دارد که از حوصله این شرایط خارج است، اما می‌توان به صورت اجمالی به تشریح دلایل پرداخت.

پروازی در تشریح اجمالی دلایل مقاومت مردم برای کوچ از پلت فرم‌های خارجی به داخلی گفت: نکته مهم این است که به‌هرحال مردم به استفاده از پلت فرم‌های خارجی عادت کرده اند و نکته دیگر اعتمادی است که بعضاً ممکن است مردم به پلتفرم‌های خارجی داشته باشند، زیرا به غلط یا درست، این اعتماد به پلت فرم‌های داخلی نیست.

وی با تاکید بر اینکه دلیل مقاومت مردم برای استفاده از پلت فرم‌های داخلی، علل مختلفی دارد که قابل‌بحث است گفت: با وجود تمامی مباحث مطرح شده، انتقال مردم از پلت فرم‌های خارجی به داخلی به شکل کامل انجام نخواهد شد.

مسوول کمیتهٔ کسب‌وکار دیجیتال سندیکای بیمه گران تاثیر فیلترینگ بر کسب و کار‌ها را غیر قابل انکار دانست و گفت: متأسفانه خسارت بزرگی به مجموعه‌هایی که در حوزهٔ کسب‌وکار‌های آنلاین، تبلیغات گسترده و موثری در بستر‌های شبکهٔ اجتماعی داشتند، ایجاد شده است.

برچسب: بیمه تجارت نوحمیدرضا پروازیفضای مجازیفیلترینگکسب و کارهای نوین

نوشته های مرتبط

اقتصاد کلان

تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

آوریل 21, 2025
اقتصاد کلان

هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

آوریل 21, 2025
اسلایدشو

تأثیر گفت‌وگوهای منطقه‌ای بر انتظارات اقتصادی و تصمیم‌های کسب‌وکارها

آوریل 19, 2025
اسلایدشو

نخستین رویداد تخصصی کسب و کار بلاکچین

مارس 4, 2025
پست بعدی

به‌پرداخت بدنبال مطرح کردن ایده‌های جدید(+فیلم)

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − یک =

مطالب پیشنهادی

تاثیر تغییرات بر تحول صنعت مس

آگوست 2, 2023

ادعای جنجالی اردنی‌ها درمورد تیم بانوان ایران

نوامبر 14, 2021

مدیریت بحران بیماری‌ها با “بیمه شخص واحد”

سپتامبر 11, 2023

فراپیشخوان سعید شبانیان مجوز رسمی گرفت

ژوئن 19, 2024

نایلکس مهربانی کادویی برای حفظ و بقای محیط زیست

سپتامبر 4, 2022
لینک ها: | جورابا | تومیتوز | لدرایران | شلوار | یدکیو | ذغالیها | ولوزماجور | تارپودکارپت | کیمیا | تنزیرانداز | لاجورد | پرنیانکورپ | کفشداری | چینیبنا | کامواباف | بریشان | اویلسیدا | تهرانچیلر | بایکرز | کروپیاز | کتیرو | کلپوره | ویلان | ایبیچیکن | امارزیرانداز | Arad Branding
پیام گو

ما بهترین و بروزترین اخبار را روزانه برای شما آماده خواهیم کرد. با ما همراه باشید با آخرین اخبار ایران و جهان

ما را دنبال کنید:

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • اسلایدشو
  • اقتصاد کلان
  • بازار پول
  • بهداشت و سلامت
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

آخرین ها

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

می 6, 2025

تفاهم نامه سازمان متخصصین و مدیران ایران با مدیریت سازمان مناطق آزاد

آوریل 21, 2025
  • درباره پیام گو
  • تبلیغات
  • حریم حصوصی
  • تماس با ما

کلیه حقوق این وب سایت برای پیام گو محفوظ می باشد.

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اقتصاد کلان
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • گردشگری
  • بهداشت و سلامت

کلیه حقوق این وب سایت برای پیام گو محفوظ می باشد.