• گردشگری
  • سلامت و زیبایی
  • علم و فناوری
  • حقوقی
  • گردشگری
  • سلامت و زیبایی
  • علم و فناوری
  • حقوقی
Whatsapp Phone-alt
  • خانه
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • سلامت و زیبایی
  • حقوقی
  • خانه
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • سلامت و زیبایی
  • حقوقی
خانه فرهنگی و هنری

بیمه کوثر به تعهدات خود عمل میکند

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
در فرهنگی و هنری
0
Share on FacebookShare on Twitter
مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر از نظارت بر نمایندگی ها در سامانه کوثر من خبرداد.

به گزارش پیام گو به نقل از پول نیوز، مجتبی بهرامی از نظارت بر نمایندگی‌ها در سامانه ” کوثر من” خبرداد و گفت: هنگامی که مشتری به دفاتر نمایندگی مراجعه می‌کرد، بازخوردی از ارتباط نماینده با مشتری نداشتیم، اما در سیستم کوثر من، کیو. آر. کدی طراحی کردیم که دفاتر نمایندگی‌ها می‌توانند در ساختمان نمایندگی‌ها یا کارت ویزیت خود نصب کنند.

 

وی با اعلام اینکه در هر بار مراجعه مشتری به نمایندگی، از دو طریق نظرسنجی بر عملکرد نماینده صورت می‌گیرد گفت: اول اینکه مشتری می‌تواند با کیو. آر. کد وارد پرتال نماینده شرکت بیمه کوثر شود و در نظرسنجی شرکت کند که این نظرسنجی وارد سیستم‌های نظارتی شرکت بیمه کوثر در امور مشتریان می‌شود و می‌توانند بازخورد‌ها را داشته باشند.

 

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر افزود: دوم اینکه امور مشتریان نیز به صورت کامل دیده شده است. یعنی به محض مراجعه یک مشتری به پرتال نمایندگی، شماره مشتری ثبت و یک پیامک برای مشتری ارسال می‌شود که نحوه برخورد نمایندگی با مشتری را به شرکت بیمه کوثر ارائه می‌دهد

وی با تاکید بر اینکه در این روند سعی کردیم به صورت کلی از سامانه کوثر من به اینجا برسیم که تمام روند‌های شرکت را از تمام کسانی که با شرکت در ارتباط هستند بررسی کنیم گفت: این نه تنها شامل مشتریان بلکه شامل تمامی پرسنل بیمه نیز می‌شود، زیرا منابع انسانی را نیز در همین سامانه تعریف کرده ایم که شامل پرسنل نمایندگی‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌شود که هم پنل و هم پرتال برای آن‌ها راه اندازی شده و هم برای مراکز درمانی که با بیمه کوثر کار می‌کنند.

 

مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر با اشاره به اینکه در تمامی این روندها، امتیازدهی و درجه بندی مشتریان در تمامی لایه‌ها را ایجاد کردیم گفت: از آنجا که باشگاه مشتریان در این سیستم ایجاد شده، همه به صورت مستقیم نظارت می‌شوند.

 

وی با اعلام اینکه نظرسنجی مشتریان در رتبه بندی نمایندگی‌ها موثر است گفت: به اندازه هر رای که از سوی مشتریان داده شود، در رتبه بندی اعمال می‌شود و در پایان و رتبه بندی نمایندگی‌ها و کارکنان، مراکز درمانی که می‌خواهیم با آن‌ها تمدید قرارداد کنیم، موثر است.

نوشته های مرتبط

فرهنگی و هنری

پایان جشنواره همام با حضور با استاندار و مقامات کشوری

۸ آبان ۱۴۰۴
فرهنگی و هنری

پانزدهمین نکوداشت آرایشگران برگزار میشود

۶ آبان ۱۴۰۴
فرهنگی و هنری

اهدای قرآن زرین از سوی دکتر کجوری به دکتر حسین نبی‌زاده

۲۸ مهر ۱۴۰۴
فرهنگی و هنری

برگزاری مراسم روز ملی تهران در مؤسسه فرهنگی تهران‌نامه

۱۸ مهر ۱۴۰۴
پست بعدی

بیمه کوثر بیمه تاثیرگذار کشور

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

آخرین اخبار

پایان جشنواره همام با حضور با استاندار و مقامات کشوری

۸ آبان ۱۴۰۴

پانزدهمین نکوداشت آرایشگران برگزار میشود

۶ آبان ۱۴۰۴

خطرات مصرف مکمل‌های غیرمجاز در بدنسازی

۶ آبان ۱۴۰۴

سامانه B2B؛ سکوی پرتاب کالاهای ایرانی به بازارهای جهانی

۲۹ مهر ۱۴۰۴

اهدای قرآن زرین از سوی دکتر کجوری به دکتر حسین نبی‌زاده

۲۸ مهر ۱۴۰۴

پیام گو

رسانــــــه پیـــــام‌های فـــــــوری

تخصص ما انتقال سریع پیام‌های مهم به گوش تمام ایرانیان است. با شبکه‌ای از خبرنگاران در 31 استان، هیچ رویداد مهمی را از دست نخواهید داد.

Whatsapp

آخرین اخبار

علی پاک باخته گان زنجانی ضمن تبریک سال نو به محرک‌های اصلی رشد فضای رمزارز در سال جدید پرداخت

مانیا مخالفی: ۳۰ درصد درآمدم برای آموزش در کودکان کار است

علی دایی از جمله عهده داران قرعه کشی جام جهانی

یک کمدی و چند احتماعی از امشب مهمان ضیافت های رمضانی

نکات حقوقی و قضایی در نقل و انتقال و خرید و فروش خودرو بصورت وکالتی

تمامی حقوق این وبسایت ❤ متعلق به پیام گو می باشد.

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • سلامت و زیبایی
  • حقوقی

کلیه حقوق این وب سایت برای پیام گو محفوظ می باشد.