• گردشگری
  • سلامت و زیبایی
  • علم و فناوری
  • حقوقی
  • گردشگری
  • سلامت و زیبایی
  • علم و فناوری
  • حقوقی
Whatsapp Phone-alt
  • خانه
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • سلامت و زیبایی
  • حقوقی
  • خانه
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • سلامت و زیبایی
  • حقوقی
خانه اقتصادی

بیمه های کوثر سمنان زیر تیغ نقد و بررسی

۵ شهریور ۱۴۰۲
در اقتصادی
0
Share on FacebookShare on Twitter

مدیرعامل بیمه کوثر در سفر به استان سمنان، چالش‌ها را بررسی و پیشنهادها را ارایه کرد.

به گزارش پیام گو به نقل از پول نیوز، یکی از مهمترین رویکرد‌های مدیریت، ارتباط نزدیک و مستمر مدیر با زیرمجموعه هاست. امروزه مدیریت لوکس و تکیه زدن بر صندلی مدیریت بدون درک درست از شرایط زیرمجموعه‌ها به هیچ عنوان موثر نیست. ارتباط نزدیک با اعضا می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد، زیرا مشکلات از زبان اعضا شنیده می‌شود و مدیریت با حضور در محل، این مشکلات را از نزدیک لمس می‌کند، بنابر این بدرستی درک می‌کند و بهتر می‌تواند چاره اندیشی داشته باشد. دلیل اثبات این ادعا، سفر‌های استانی روسای سه قوه و تاثیراتی است که در کاهش تنش‌ها دارد.

بررسی در قالب سفر

مدیرعامل بیمه کوثر نیز در قالب سفر‌های استانی، حضور مستمری در بین نمایندگی‌ها دارد. ابوالفضل آقادادی به همراه مدیران دیگر بخشها، در بین نمایندگی‌های بیمه کوثر در استان‌ها حضور می‌یابد تا چالش‌های هر استان را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار دهد و در قالب ارایه دیدگاه‌های خود، مسیر را برای ادامه کار ریل گذاری کند. آقادادی در تازه‌ترین رویکرد نیز به همراه گروهی از معاونین و مدیران شرکت بیمه کوثر، به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد سرپرستی استان سمنان بیمه کوثر و شرکت در دیدار‌هایی با همکاران و شبکه فروش در این استان حضور یافت. مدیرعامل بیمه کوثر پس از آنکه گزارش مدیر سرپرستی استان سمنان در خصوص شرایط و عملکرد استان را شنید، دیدگاه‌ها و راهکار‌های لازم را در خصوص رفع چالش‌ها و مدیریت بهتر به فعالان بیمه کوثر ارایه داد.

ارتقای کیفیت در دستور کار

آنچه در اولویت جذب مشتری قرار دارد، ارایه خدمات بهتر است و هرچقدر خدمات بهتری ارایه شود، باعث رونق شرکت بیمه می‌شود. به همین دلیل آقادادی خطاب به مسوولان و نمایندگی‌های بیمه کوثر در سمنان برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان و توسعه روابط با نمایندگان و شبکه فروش را امری مهم برشمرد و گفت: باید در مسیر استراتژی شرکت به منظور تحقق اهداف کلان بیمه کوثر در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان گام برداریم.

ترکیب مناسب فروش و مدیریت

عملکرد مالی یک شرکت نشان می‌دهد که تا چه اندازه در بکارگیری تصمیمات و اجرای آن‌ها موفق بوده است. مدیرعامل بیمه کوثر نیز در دیدار با مسوولان و نمایندگی‌های استان سمنان، به میزان فروش و سودآوری بیمه کوثر در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات آنلاین موضوعی تاثیرگذار در عملکرد شرکت بیمه کوثر بوده است. آقادادی سطح مناسب فروش بیمه کوثر را ناشی از بکارگیری ترکیب مناسب فروش و مدیریت ریسک عنوان کرد.

کاهش زمان پرداخت خسارت

آنچه بار‌ها از سوی مردم مطرح شده و دلیل رضایت یا نارضایتی مردم از صنعت بیمه بوده، پرداخت خسارت و روند طولانی آن است. به همین دلیل آقادادی به تشریح این چالش پرداخت و گفت: کاهش مدت زمان پرداخت خسارت و حذف فرآیند‌های طولانی در تشکیل پرونده، کارشناسی و ارزیابی خسارت مهم و دارای اهمیت در بهبود ارائه خدمات به مشتریان است.

ضرورت بررسی ریل گذاری

اگرچه ریل گذاری آقادادی با بررسی شرایط صورت گرفته و اجرای این ریل گذاری باعث می‌شود تا تسهیل امور در دستور کار قرار گیرد و میزان جذب مشتری در بیمه کوثر افزایش داشته باشد، اما باید این سفر و ریل گذاری که در آینده مورد بررسی قرار گیرد و مشخص شود که فعالان بیمه کوثر در استان سمنان تا چه اندازه تابع سیاستگذاری‌ها بوده اند و تاثیر این ریل گذاری‌ها چه مقدار بوده است.

برچسب: ابوالفضل آقادادیاستان سمنانبیمه کوثرپرداخت خسارتمدیریت ریسک

نوشته های مرتبط

اقتصادی

سامانه B2B؛ سکوی پرتاب کالاهای ایرانی به بازارهای جهانی

۲۹ مهر ۱۴۰۴
اقتصادی

پنوماتیک در صنعت بسته‌بندی حیاتی است

۲۵ مهر ۱۴۰۴
اقتصادی

توسعه شارژرهای سریع خودروهای برقی

۱۸ مهر ۱۴۰۴
اقتصادی

رویداد سرمایه‌گذاری بدون مرز

۱۵ مهر ۱۴۰۴
پست بعدی

برگزاری مراسم روز ملی پزشک در سالن آمفی تئاتر سازمان مردم نهاد شهر تهران

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سیزده =

آخرین اخبار

پایان جشنواره همام با حضور با استاندار و مقامات کشوری

۸ آبان ۱۴۰۴

پانزدهمین نکوداشت آرایشگران برگزار میشود

۶ آبان ۱۴۰۴

خطرات مصرف مکمل‌های غیرمجاز در بدنسازی

۶ آبان ۱۴۰۴

سامانه B2B؛ سکوی پرتاب کالاهای ایرانی به بازارهای جهانی

۲۹ مهر ۱۴۰۴

اهدای قرآن زرین از سوی دکتر کجوری به دکتر حسین نبی‌زاده

۲۸ مهر ۱۴۰۴

پیام گو

رسانــــــه پیـــــام‌های فـــــــوری

تخصص ما انتقال سریع پیام‌های مهم به گوش تمام ایرانیان است. با شبکه‌ای از خبرنگاران در 31 استان، هیچ رویداد مهمی را از دست نخواهید داد.

Whatsapp

آخرین اخبار

علی پاک باخته گان زنجانی ضمن تبریک سال نو به محرک‌های اصلی رشد فضای رمزارز در سال جدید پرداخت

مانیا مخالفی: ۳۰ درصد درآمدم برای آموزش در کودکان کار است

علی دایی از جمله عهده داران قرعه کشی جام جهانی

یک کمدی و چند احتماعی از امشب مهمان ضیافت های رمضانی

نکات حقوقی و قضایی در نقل و انتقال و خرید و فروش خودرو بصورت وکالتی

تمامی حقوق این وبسایت ❤ متعلق به پیام گو می باشد.

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • ورزشی
  • سلامت و زیبایی
  • حقوقی

کلیه حقوق این وب سایت برای پیام گو محفوظ می باشد.